22.4.2010

Alkuhaparointia

Olen yhden ainoan kerran yrittänyt pitää blogia ja päivitin sitä aktiivisesti viikon verran. Siihen se jäi ja nyt ajattelin yrittää uudestaan minua enemmän kiinnostavien aiheiden parissa. Kaikenmoinen käsityö on lähellä sydäntäni ja nykyään olen innostunein neulomisesta.

Tämä minun innostuminen on kausiluontoista, mutta toivoisin, että tämän harrastuksen parissa tulisin viettämään paljon aikaa, kun lankoja on tullut hankittua niin paljon, että pitäisi niistä saada jotain tehtyäkin.

Jos koneella istun, niin vietän paljon aikaa Novitan Neulomossa ja chatissä. Siellä ihmiset ovat erittäin mukavia ja aika kuluu kuin siivillä.

Sain Neulomon yunalta ihanan pipon.


Tästä piposta innostuneena olen alkanut neulomaan itselleni huivia, joka sopii siihen. Tarkoitus olisi saada se huomiseen mennessä valmiiksi, että saapi laittaa pipon ja huivin yhdessä pokeri-iltamiin, mutta taitaapi jäädä haaveeksi, kun tähän koneelle taas jämähdin.

Lisäksi huomiseksi pitäisi saada valmiiksi yhdet sukat, koska haluan iloisesti yllättää yhden pelikaverin. Sukat ovat päättelyä ja pientä viimeistelyä vaille valmiit, mutta siihenpä nämä mun työt tahtookin aina jäädä. :D



Halusin kokeilla tuota kierreneuletta sukan varteen ja pitihän sitten toki koko sukka tehdä valmiiksi. Harmittaa, kun tuo mun webbikamera ottaa niin epäselviä kuvia ja puhelinta ei jaksa alkaa joka välissä yhdistämään tietokoneeseen. Mutta sukkiin käytetty lanka on varmaankin seiska veikkaa, violettia sellaista. Kukka on tehty vaaleanpunaisesta puuvillalangasta. Sekin koeversio, mutta lopputulos on ihan nätti. Ja ei, ne eivät ole vielä valmiit, mutta tuollaiset niistä tulee, kun jaksan ommella. :D

2 kommenttia:

  1. Tästäpä se lähtee, onnea uudelle blogille

    VastaaPoista
  2. Jep, hyvin lähtee etenemään. Mulla sama 'pahe'. Jämähdän koneelle ja sit ei saa neulottuu...

    Roina

    VastaaPoista